agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni20900Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 19-04-2010, 11:03   #1
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Ribeslerimden birisi bir salkımcık meyve vermiş, kime yetecekse

Name:  ribes meyve.jpg
Views: 937
Size:  52.1 KB

Saksifragalar açmaya devam ediyor, şimdilik saksıdalar, onları Sonbaharda yere almayı düşünüyorum.
Name:  saksifr..jpg
Views: 936
Size:  54.2 KB
Name:  saxsifr..jpg
Views: 921
Size:  69.4 KB
Name:  saxsifraga.jpg
Views: 968
Size:  70.4 KB
Name:  saksifraga.jpg
Views: 1122
Size:  67.5 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-04-2010, 11:08   #2
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Giriş kapısının üstündeki sarı sarmaşık gülüm açmaya başlamış.
Name:  sarm.gül.jpg
Views: 1224
Size:  70.7 KB

İrislerim geçen sene daha iyiydi.
Name:  süsenler.jpg
Views: 950
Size:  71.7 KB
Name:  süsenlerim.jpg
Views: 1194
Size:  70.5 KB

Lavantadan dönme şebboylarım açmaya devam ediyor, kokusu çok hoş.
Name:  şebboylarım.jpg
Views: 1161
Size:  62.1 KB

Henüz yaylaya götüremediğim sundavillem de çiçeklenmeye başladı.
Name:  sundavil..jpg
Views: 1236
Size:  52.6 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:29.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026