![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Uzun zamandır düşündüğüm ama hangisini alsam diye karar veremediğim Leonarditi aldım. İthal bir ürün, Alman malıymış ve yerli Leonarditlere göre fiyatı çok yüksek, inşallah pişman olmam. Daha fazla açıklama bu başlıkta. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|