![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Uzun zamandır düşündüğüm ama hangisini alsam diye karar veremediğim Leonarditi aldım. İthal bir ürün, Alman malıymış ve yerli Leonarditlere göre fiyatı çok yüksek, inşallah pişman olmam. Daha fazla açıklama bu başlıkta. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Yol boyunca açan orkide ağaçları. ![]() Passifloram büyüyor, bu sene meyvelerini görebilirmiyim bilmiyorum, ilk defa yetiştiriyorum. ![]() Düzenleyen Adalet Yağcı : 19-04-2010 saat 11:14 Neden: Görünmeyen fotoğraflar değiştirildi. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
Giriş kapısının üstündeki sarı sarmaşık gülüm açmaya başlamış. ![]() İrislerim geçen sene daha iyiydi. ![]() ![]() Lavantadan dönme şebboylarım açmaya devam ediyor, kokusu çok hoş. ![]() Henüz yaylaya götüremediğim sundavillem de çiçeklenmeye başladı. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|