![]() |
|
|
|
#9 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
|
Alıntı:
Evet can Elmalar çok iyi tuttu maaşallah. Dökmezse.. Gojileri deneme amaçlı yani daha az sayıda dikmeliydim aslında.. Soğanlılarda yaptığım gibi oldu dilerim sonları onlara benzemez. En çok Frezyaları isterdim ama olmadı. Ama sözün burasında senin için bazı kareler paylaşıyorum... Asıl yerlerine geçmeyi bekliyorlar... Çelikleri dün güneşe aldım, sanırım hergün su isteyecektir bizim bağın rüzgarında ve güneşinde..ne dersiniz? |
|
|
|
|
|
|