![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-03-2012
Şehir: Denizli
Mesajlar: 963
|
Mini seranız çok güzel olmuş. Tasarımınız gerçekten övgüyü hak ediyor. Kolay gelsin... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-04-2013
Şehir: İzmir/Karşıyaka
Mesajlar: 178
|
Gürcan bey bir daha açken sayfanıza gelmiycem.Domatlar salatalık biberler..Yetiştirdiğiniz emek verdiğiniz herşey harika sonuç vermiş.İşin içinde sevgi ve bolca emek olduğu kesin.Özellikle iş yeriniz çevrenizde yaptığınız işler gözden kaçar cinsten değil.Gönülden tebrik ederim sizi.Duyarlılıgınız ve yardım elinizi uzattıgınız için bende teşekkür ederim. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Yapılan işin içinde sevgi olduktan sonra gerisi cabası. Düşünceleriniz için teşekkür ederim... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-05-2013
Şehir: SAMSUN
Mesajlar: 287
|
kocaman tebrikler.ne kadar güzel olmuş.merakla bekliyorum sonuçları. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Maşallaah onlara sevgili Gürcan... İnşallah kızartmalarını, salatalarını da görürüz... |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
(domates çeşitleri, biber çeşitleri, salatalık) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Haydi inşallah çok güzeller çok... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
|
Sakız sardunya yukarı doğru mu uzuyor? Marjinal sardunya desenize ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-10-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 628
|
Yeterince güneş alamadığı için bu denli uzun sap atma ihtimali yüksek gibi.. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2013
Şehir: Mersin-Şanlıurfa
Mesajlar: 1,022
|
Bence balkondan aşağı sarkıtsanız daha iyi olur gibi. Uzamak istiyor belli ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
|
Klasik sakız sardunya diye biliyorum. Boy atması normal çünkü 2 metreye kadar uzadığını okudum bir yerde (nasıl sardunyaysa) ![]() Üstelik üzerinde tomurcukları var ve dışarıda güneş gören bir yerde... Sayın fatitoo balkonum olsa neler yapmıyacağım ki? |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-03-2014
Şehir: Ankara
Mesajlar: 249
|
Alıntı:
Evet attar haklı Sayın gürcan keskin asmayı çeliğini ters dikmişin ama olsun o senin emeğini boşa çıkarmamış Gürcan bey sizi çok tebrik ediyorum kısıtlı imkanlarda okadar güzel şeyler paylamışınızki çok beğendim, en çokta kaldırımın kenarında kuruyan ağaçların yerine dikiyorsunuz ya bu yüzden sizi çok taktir ettim bu memleket için keşke herkes sizin gibi bir yerlere ağaç dikse memleketimiz yemyeşil olur. Daha yeşil bir ülke için hepimiz el ele vermeliyiz. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Evet çelik asma maceramız devam ediyor Ağaç dikme konusuna gelince karşılıksız olarak herhangi bir yerde ağaç dikmekten inanılmaz keyif alıyorum ![]() Hele hele son yıllarda ülkemizde yaşanan doğa katliamlarını gördükçe insan kahroluyor. Toplumdaki her birey bilinçlenmeli ve doğaya katkıda bulunmalı diye düşünüyorum... |
|
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Alıntı:
![]() Sayın sonkez ve attar; asma çeliği diktikten 2-3 gün sonra farkedebildim ters diktiğimi ve kendime bir hayli güldüm Belki tutar dedim ve tuttu.Teşekkürler. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ağaç Dostu
|
2013 yılı mayıs ayında diktiğim fidanlarımdaki son durumlar... Kan Portakal fidanı boylandı. ![]() Çiçekleri açtı. Mis gibide kokuyor. ![]() Kırmızı sarmaşık gülüm 2. kata tırmandı. ![]() Pembe sarmaşık gülüm. ![]() Çok güzeller. ![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-06-2012
Şehir: tekirdağ
Mesajlar: 978
|
Gerçekten çok güzeller |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
|
Sayın gürcan_keskin pembe sarmaşık gülünüz kokulu mu? çok güzel reçeli olur onun, gerçekten çok güzelmiş. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-12-2010
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 2,033
|
Asmanız ters ekmenize rağmen tutuyorsa elinizden kurtuluş yok demektir....Güllerinizinde maşallahı var.. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Sevgili Gürcan; maşallah!.. İlk kez evinin bahçesindeki çiçeklerini paylaşıyorsun... Şimdiye kadar neden hiç paylaşmadın ki? Sakız sardunyanı bu sene budarsın inşallah daha da güçlenir. Çok uzamış zira. Sen sopa ile bağlamışsın balkonum mu var diyorsun e işte 2. kattan aşşağı sallandırırsan çok daha güzel olacaktır... (Nacizane.) Sonra asma çeliğine 'Allah Allah ters dikmiş gibi sanki ama tutmuş' diye öyle bir müddet baktım. Maşallah ona...Kaldırımlardaki emeklerin yani fidanların ne kadar güzel olmuşlar; ellerine, gönlüne sağlık... Sarmaşık güllerin; maşallah ne kadar güzelmişler hem renkleri hem de boyları... Çok güzeller, ellerine, gönlüne sağlık... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili YeniGine merhaba hoşgeldin.. Evet evimdeki çiçeklere yeni yeni yer veriyorum sayfamda. Salon bitkilerimi paylaşıyordum genelde. Bahçemiz yok malesef giriş kısmında uzunca bir balkonu andıran kısım var. Orada ise saksıda çiçekler var. Bu sakız sardunya inan çok hoşuma gitti. Tavsiyeniz üzere budama yapayım. Gerçi bugün işyerine gelirken tepesinden bir dal budama yaptım burda saksıya dikerim diye. Genel olarak budama yapıp geniş bir saksıya dikeyim. Yukarıda da bizim gibi kiracılar var ama yinede üst balkon bölmesine koyarım ![]() Şu çelik olayına gelince ![]() şükür ki tuttu...Diktiğim fidanlar zamanla boylanıp çiçek açtıkça çok seviniyorum. Kırmızı sarmaşık gülü, fidanlarla birlikte dikmiştim büyüdükçe budayıp şekillendirdim. Çatıya kadar uzatmayı düşünüyorum. Pembeyi ise sonra diktim. Maşallah oda aldı başını gitti. Çok teşekkür ederim sevgili YeniGine... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Çiçeklerine yeniden baktım, kırmızı sarmaşık gülüne bakmaktan hemen yanındaki maltaları görmemişim. Şimdi onları farkettim... Maşallah onlar da büyüyorlar... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Sevgili Gürcan tamam malta eriği-yenidünya aynı şeyler. Amaaa muşmula da başka bir meyve... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|