agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni1854Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 06-04-2014, 19:51   #1
Ağaç Dostu
 
gokcegokce's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-03-2012
Şehir: Denizli
Mesajlar: 963
Mini seranız çok güzel olmuş. Tasarımınız gerçekten övgüyü hak ediyor. Kolay gelsin...

gokcegokce Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-04-2014, 00:37   #2
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gokcegokce Mesajı Göster
Mini seranız çok güzel olmuş. Tasarımınız gerçekten övgüyü hak ediyor. Kolay gelsin...
Sayın gokcegokce düşünceleriniz için teşekkür ederim...

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-04-2014, 13:55   #3
Ağaç Dostu
 
sardunaki's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-04-2013
Şehir: İzmir/Karşıyaka
Mesajlar: 178
Gürcan bey bir daha açken sayfanıza gelmiycem.Domatlar salatalık biberler..Yetiştirdiğiniz emek verdiğiniz herşey harika sonuç vermiş.İşin içinde sevgi ve bolca emek olduğu kesin.Özellikle iş yeriniz çevrenizde yaptığınız işler gözden kaçar cinsten değil.Gönülden tebrik ederim sizi.Duyarlılıgınız ve yardım elinizi uzattıgınız için bende teşekkür ederim.

sardunaki Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-04-2014, 20:02   #4
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sardunaki Mesajı Göster
Gürcan bey bir daha açken sayfanıza gelmiycem.Domatlar salatalık biberler..Yetiştirdiğiniz emek verdiğiniz herşey harika sonuç vermiş.İşin içinde sevgi ve bolca emek olduğu kesin.Özellikle iş yeriniz çevrenizde yaptığınız işler gözden kaçar cinsten değil.Gönülden tebrik ederim sizi.Duyarlılıgınız ve yardım elinizi uzattıgınız için bende teşekkür ederim.
Sayın Sardunaki hoşgeldiniz. Biraz canınızı çektirmiş olabilirim kusura bakmayın
Yapılan işin içinde sevgi olduktan sonra gerisi cabası. Düşünceleriniz için teşekkür ederim...

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2014, 11:06   #5
Ağaç Dostu
 
SUDEM's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-05-2013
Şehir: SAMSUN
Mesajlar: 287
kocaman tebrikler.ne kadar güzel olmuş.merakla bekliyorum sonuçları.

SUDEM Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2014, 12:52   #6
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SUDEM Mesajı Göster
kocaman tebrikler.ne kadar güzel olmuş.merakla bekliyorum sonuçları.
Kocaman teşekkürler sayın SUDEM

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-04-2014, 00:03   #7
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Sebze Tohumlarındaki Gelişmeler

Name:  1.jpg
Views: 592
Size:  60.3 KB

Name:  2.jpg
Views: 621
Size:  54.8 KB

Name:  3.jpg
Views: 603
Size:  65.2 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-04-2014, 00:18   #8
Ağaç Dostu
 
YeniGine's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
Maşallaah onlara sevgili Gürcan... İnşallah kızartmalarını, salatalarını da görürüz...

YeniGine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-04-2014, 00:51   #9
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi YeniGine Mesajı Göster
Maşallaah onlara sevgili Gürcan... İnşallah kızartmalarını, salatalarını da görürüz...
Teşekkürler sevgili YeniGine. Hayırlısı inşallah. Büyüsünler diye dört gözle bekliyorum. Saksılara dikeceğim. Bu yıl 21 saksı yapmayı düşünüyorum. Her üründen 3-4 fide.
(domates çeşitleri, biber çeşitleri, salatalık)

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-04-2014, 01:03   #10
Ağaç Dostu
 
YeniGine's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
Haydi inşallah çok güzeller çok...

YeniGine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-04-2014, 15:52   #11
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Sakız Sardunyam

Evdeki sakız sardunyam aldı başını gitti. Sarmaşık gibi boy atıp gidiyor. Dışarıda duruyordu fotoğraf çekmek için içeri aldım.
Name:  2014-04-19 17.14.04.jpg
Views: 709
Size:  52.6 KB

Name:  2014-04-19 17.14.59.jpg
Views: 560
Size:  58.2 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-04-2014, 09:53   #12
Ağaç Dostu
 
yağmur's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
Sakız sardunya yukarı doğru mu uzuyor? Marjinal sardunya desenize

yağmur Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-04-2014, 11:10   #13
Ağaç Dostu
 
alibaba's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-10-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 628
Yeterince güneş alamadığı için bu denli uzun sap atma ihtimali yüksek gibi..

alibaba Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-04-2014, 12:14   #14
Ağaç Dostu
 
fatitoo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 03-03-2013
Şehir: Mersin-Şanlıurfa
Mesajlar: 1,022
Bence balkondan aşağı sarkıtsanız daha iyi olur gibi. Uzamak istiyor belli

fatitoo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-04-2014, 23:00   #15
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Klasik sakız sardunya diye biliyorum. Boy atması normal çünkü 2 metreye kadar uzadığını okudum bir yerde (nasıl sardunyaysa)
Üstelik üzerinde tomurcukları var ve dışarıda güneş gören bir yerde...
Sayın fatitoo balkonum olsa neler yapmıyacağım ki?

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 08:15   #16
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Saksıdaki Çelik Asma

Saksıya çelik bir asma dikmiştim. Filizlenmiş
Name:  2014-03-31 02.31.13.jpg
Views: 693
Size:  65.4 KB

Name:  2014-04-02 05.24.45.jpg
Views: 695
Size:  62.1 KB

Name:  2014-04-11 21.37.37.jpg
Views: 639
Size:  56.9 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-04-2014, 13:05   #17
Ağaç Dostu
 
06dilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-03-2014
Şehir: Ankara
Mesajlar: 249
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gürcan_keskin Mesajı Göster
Saksıya çelik bir asma dikmiştim. Filizlenmiş
Eklenti 485770

Eklenti 485771

Eklenti 485772
Evet attar haklı Sayın gürcan keskin asmayı çeliğini ters dikmişin ama olsun o senin emeğini boşa çıkarmamış

Gürcan bey sizi çok tebrik ediyorum kısıtlı imkanlarda okadar güzel şeyler paylamışınızki çok beğendim, en çokta kaldırımın kenarında kuruyan ağaçların yerine dikiyorsunuz ya bu yüzden sizi çok taktir ettim bu memleket için keşke herkes sizin gibi bir yerlere ağaç dikse memleketimiz yemyeşil olur.

Daha yeşil bir ülke için hepimiz el ele vermeliyiz.

06dilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-04-2014, 20:03   #18
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi 06dilek Mesajı Göster
Evet attar haklı Sayın gürcan keskin asmayı çeliğini ters dikmişin ama olsun o senin emeğini boşa çıkarmamış

Gürcan bey sizi çok tebrik ediyorum kısıtlı imkanlarda okadar güzel şeyler paylamışınızki çok beğendim, en çokta kaldırımın kenarında kuruyan ağaçların yerine dikiyorsunuz ya bu yüzden sizi çok taktir ettim bu memleket için keşke herkes sizin gibi bir yerlere ağaç dikse memleketimiz yemyeşil olur.

Daha yeşil bir ülke için hepimiz el ele vermeliyiz.
Sayın 06dilek güzel düşünceleriniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Evet çelik asma maceramız devam ediyor Ağaç dikme konusuna gelince karşılıksız olarak herhangi bir yerde ağaç dikmekten inanılmaz keyif alıyorum
Hele hele son yıllarda ülkemizde yaşanan doğa katliamlarını gördükçe insan kahroluyor. Toplumdaki her birey bilinçlenmeli ve doğaya katkıda bulunmalı diye düşünüyorum...

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 09:33   #19
Ağaç Dostu
 
attar's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-04-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 761
Galeri: 7
asma çeliğini ters yönde dikmişsiniz ama yine de tutmuş

attar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 22:18   #20
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi attar Mesajı Göster
asma çeliğini ters yönde dikmişsiniz ama yine de tutmuş
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sonkez Mesajı Göster
Asmanız ters ekmenize rağmen tutuyorsa elinizden kurtuluş yok demektir....Güllerinizinde maşallahı var..
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi akçabardak Mesajı Göster
Sayın gürcan_keskin pembe sarmaşık gülünüz kokulu mu? çok güzel reçeli olur onun, gerçekten çok güzelmiş.
Sayın akçabardak; pembe gül mis gibi kokuyor evet. Hiçte fena olmaz gül reçeli bir araştırayım bakayım

Sayın sonkez ve attar; asma çeliği diktikten 2-3 gün sonra farkedebildim ters diktiğimi ve kendime bir hayli güldüm Belki tutar dedim ve tuttu.
Teşekkürler.

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 10:14   #21
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
2013 yılı mayıs ayında diktiğim fidanlarımdaki son durumlar...
Kan Portakal fidanı boylandı.
Name:  2014-04-24 08.33.47.jpg
Views: 553
Size:  69.7 KB

Çiçekleri açtı. Mis gibide kokuyor.
Name:  2014-04-24 08.33.35.jpg
Views: 703
Size:  69.2 KB

Kırmızı sarmaşık gülüm 2. kata tırmandı.
Name:  2014-04-24 08.34.23.jpg
Views: 559
Size:  70.2 KB

Pembe sarmaşık gülüm.
Name:  2014-04-24 08.31.06.jpg
Views: 519
Size:  68.6 KB

Çok güzeller.
Name:  2014-04-24 08.31.35.jpg
Views: 525
Size:  70.5 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 10:31   #22
Ağaç Dostu
 
Aysel Yavuz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-06-2012
Şehir: tekirdağ
Mesajlar: 978
Gerçekten çok güzeller

Aysel Yavuz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 10:39   #23
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Aysel Yavuz Mesajı Göster
Gerçekten çok güzeller
Hoşgeldiniz sn. Aysel hanım. Teşekkürler.

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 11:35   #24
Ağaç Dostu
 
akçabardak's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
Sayın gürcan_keskin pembe sarmaşık gülünüz kokulu mu? çok güzel reçeli olur onun, gerçekten çok güzelmiş.

akçabardak Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 11:47   #25
Ağaç Dostu
 
sonkez's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-12-2010
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 2,033
Asmanız ters ekmenize rağmen tutuyorsa elinizden kurtuluş yok demektir....Güllerinizinde maşallahı var..

sonkez Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2014, 23:46   #26
Ağaç Dostu
 
YeniGine's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
Sevgili Gürcan; maşallah!.. İlk kez evinin bahçesindeki çiçeklerini paylaşıyorsun... Şimdiye kadar neden hiç paylaşmadın ki?
Sakız sardunyanı bu sene budarsın inşallah daha da güçlenir. Çok uzamış zira. Sen sopa ile bağlamışsın balkonum mu var diyorsun e işte 2. kattan aşşağı sallandırırsan çok daha güzel olacaktır... (Nacizane.)
Sonra asma çeliğine 'Allah Allah ters dikmiş gibi sanki ama tutmuş' diye öyle bir müddet baktım. Maşallah ona...
Kaldırımlardaki emeklerin yani fidanların ne kadar güzel olmuşlar; ellerine, gönlüne sağlık...
Sarmaşık güllerin; maşallah ne kadar güzelmişler hem renkleri hem de boyları...
Çok güzeller, ellerine, gönlüne sağlık...

YeniGine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-04-2014, 00:28   #27
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Sevgili YeniGine merhaba hoşgeldin..
Evet evimdeki çiçeklere yeni yeni yer veriyorum sayfamda. Salon bitkilerimi paylaşıyordum genelde. Bahçemiz yok malesef giriş kısmında uzunca bir balkonu andıran kısım var. Orada ise saksıda çiçekler var. Bu sakız sardunya inan çok hoşuma gitti. Tavsiyeniz üzere budama yapayım. Gerçi bugün işyerine gelirken tepesinden bir dal budama yaptım burda saksıya dikerim diye. Genel olarak budama yapıp geniş bir saksıya dikeyim. Yukarıda da bizim gibi kiracılar var ama yinede üst balkon bölmesine koyarım
Şu çelik olayına gelince şükür ki tuttu...
Diktiğim fidanlar zamanla boylanıp çiçek açtıkça çok seviniyorum.
Kırmızı sarmaşık gülü, fidanlarla birlikte dikmiştim büyüdükçe budayıp şekillendirdim. Çatıya kadar uzatmayı düşünüyorum.
Pembeyi ise sonra diktim. Maşallah oda aldı başını gitti.
Çok teşekkür ederim sevgili YeniGine...

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-04-2014, 00:32   #28
Ağaç Dostu
 
YeniGine's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
Çiçeklerine yeniden baktım, kırmızı sarmaşık gülüne bakmaktan hemen yanındaki maltaları görmemişim. Şimdi onları farkettim... Maşallah onlar da büyüyorlar...

YeniGine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-04-2014, 00:50   #29
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
Evet Malta eriklerinin maşallahı var. İyi ürün veriyor.
Ben onlara muşmula diyorum diğer bilinen adı ise yenidünya.

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-04-2014, 00:55   #30
Ağaç Dostu
 
YeniGine's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
Sevgili Gürcan tamam malta eriği-yenidünya aynı şeyler. Amaaa muşmula da başka bir meyve...

YeniGine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 04:13.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026