agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni3478Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 16-09-2011, 20:53   #11
Ağaç Dostu
 
Zafer İnandıklı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-10-2009
Şehir: İSTANBUL ÜSKÜDAR
Mesajlar: 1,376
Galeri: 16
[QUOTE=Orhan Özbilgiç;859824]Zafer Bey;
Dün akşam seninle konuştuk ya! Bu sabah ilk işim Epiphyllum' un yanına gitmek oldu. Birde ne göreyim? Senin torun, galiba çiçeklenecek. Hemde iki tane.
İnşallah yanılmıyorumdur. Çünkü çokta çiçek sürgününe benzetemedim.
Doktorundan onay almak için fotoğrafı buraya yükledim.

Selam ve sevgiler.


Sevgili Orhan Ağabeyim;

Bunlar bitkiyi yukarılara taşıyan sürgünler. Serbest kalırlarsa metrelerce uzayabilirler.
Yapraklar ve çiçekler yaprak boğumlarında oluşuyorlar. Yaprak boğumlarındaki oluşum fotoğraftaki gibi yuvarlak ok başı şeklinde ise çiçek, yassı ise yaprak oluyor.
Bu oluşumun çiçeğe dönmesi 20-25 gün sürüyor.
Maaşallah bitkiniz nisan ayından bu yana çok güzel gelişmiş fakat yapraklarındaki sarılık doğrudan güneş altında olduğunu gösteriyor.
Mümkünse onu sabah ile öğle arası ya da dolaylı güneş alan bir yere yerleştirin.
Sıcak olmayan saatlerde yapraklarına su püskürtülmesinden hoşlanıyor yaprakları daha bir canlı oluyor.

Çiçeklerini de görmeniz dileğiyle, saygılar, sevgiler...

Eklenen Resimler
 
Zafer İnandıklı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:50.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026