![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
|
Estağfirullah sevgili SDurul, benim yaşım kaç ki? 2-3 yıldır kendi elimle doğal olsun diyerek yapıyorum. Sizin bahsettiğiniz mesajı daha önceden okumuştum. Bir hevesle 40 kadar soda şişesi biriktirdim ama aleti alan yok malesef Bakalım artık seneye kısmet olur da alınırsa öyle tek içimlik yapmak istiyorum bende. |
|
|
|
| Etiketler |
| antep fıstığı, ceviz silkme makinası, ceviz soyma makinası, chandler ceviz, zeytin |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|