![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Bahçemde küçük yenilikler yaptım,kendimce mini minna bir süs havuzu tabii ki tencereden bir de pirketlerden ve uzunca bir tahtadan sedir, öyle çok harika şeyler değil ama, imkanlar doğrultusunda bizi mutlu edecek değişiklikler işte.Akşamları süs havuzuna (havuz demek biraz tuhaf oluyor)koyduğum yapay çiçekler ve su mumlarıyla içeriden derinden gelen müzik eşliğinde sedirde eşimle soğuk bişeyler içmek epey keyifli oluyor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Yine fotoğraf yükleme özrü yaşıyorum yaaa |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
inşallah şimdi başarmışımdır Olmamış hayret bişey havuzcuğum kendi nazarıma geldi heralde ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Galiba bu sefer oldu |
|
|
|
![]() |
|
|