30-04-2009, 22:02
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-03-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6,265
|
Ben türleri bilmem, sadece Lale olduğunu bilirim  Geçen yıl almıştım soğanlarını, bu yıl sadece biri açtı.
Fizban ayakkabı boyası da iyi fikirmiş, denemek gerek. 
|
|
|