![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 10-12-2007
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 12
|
Alıntı:
Bende kaktus severim su an elimde yaklasik 20 cesit kaktus 5-6 cesit sukkulent var mum cicegi dahil. Benide araniza alirsaniz memnun olurum. Selamlar. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba, ben döndüm ![]() Beylikdüzü Bahause'ta çok güzel kaktüsler vardı minik ve orta boy ama ben sadece iki tane aldım Biraz da saksı aldım..Yalnız Annemlerin apartmanın bahçesinde bir kaktüs buldum ,adını herzaman ki gibi bilmiyorum ama kendime çelik alacak zamanı buldum.Hem de resmini çektim ki adını bulabilelim.. Kaktüsüm yavru verdiğinde sizlerle paylaşacağım.Pembe kısımlar kaktüsün meyvesi mi çiçeğimi bilemedim aslında..Onun için sizlere danışayım dedim. Bu arada bazı kaktüslerim çok kuruduğu için bozulmaya başladılar ve biraz su vermek zorunda kaldım.Yazın çiçek açmayacaklar anlamına mı geliyor su vermem ( bunu da sormak istedim. |
|
|
|
![]() |
|
|