agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım
(https)




Beğeni Düzeni42Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 25-08-2016, 17:17   #27
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 28-04-2013
Şehir: tahran iran
Mesajlar: 1,314
Sonuc ayni oldu, sobayi sizin tabirinizle doyana kadar isitmak icin enerji harcadik, sonra cabuk sogumamasi icin yine enerji vererek yavas yavas soguttuk. Ne oldu ? Kullandigimiz toplam enerji yalitim sorunlari nedeniyle biraz kayba ugradi, kalani isinmak icin kullandik. Sonucta kullandigimiz toplam enerji birazi azalarak bizi isitti, isi ve ya enerji ekonomisi nerede ?

Babanizin havluya sardigi 50 dereceye isinmis tugla oylece birakilsa 1 saatte 20 dereceye soguyacakken 2 satte 20 dereceye ulasti. Sadece zaman uzadi, fazla enerji vermedi, bu arada havluyu da isitmak zorunda kaldi. Verdigimizden fazla enerji alamayacagimiza gore fazlaca isitmasi mumkun degil, daha dusuk derecede biraz fazla sure kaldi okadar.

kiziltan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026