![]() |
|
|
|
#30 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
Harika bir fikirle yola çıktınız ve bence başarılı da oldunuz, gönülden tebrik ediyorum. Elinizde son bir sorun kaldı, onu da çözeceğinizden hiç şüphem yok. Yukarıdaki sözlerinize, daha doğrusu bunları hissetmenize çok üzüldüm ![]() Utanç duyacak bir şey mi var? Elimizi attığımız her işi ilk denemede mükemmel sonuçlandıramıyoruz, hele ki söz konusu olan 'canlı varlıklar' ise... Hayal kırıklığı hissetmenizi anlayabiliyorum ama lütfen o 'utanç' duygusunu bir an evvel ruhunuzdan kapı dışarı edin! |
|
|
|
|
|
|