![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 29-11-2016
Şehir: Aşgabat
Mesajlar: 32
|
Sayın Ateşkaptan yetiştirdiğiniz çilekler hoşuma gitti, düşünüyorumda Cocopeatla nasıl olur diye şubatta hıyarı sökmeyi düşünüyoruz, yerine çilek yetiştirebilirmiyim, ama bu gübre hesabıyla tutarmı işte o problem. |
|
|
|
| Etiketler |
| çilek, domates, gübre formülleri, hobi bahçesi, topraksız tarım |
|
|