agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım
(https)




Beğeni Düzeni57Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-02-2013, 09:07   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 27-02-2009
Şehir: ANAMUR
Mesajlar: 241
Sevgili Yalandünya,
Kullanılan besinli suyun tekrar homojen olarak besin değerlerinin takviyesi manuel olarak oldukça zor bir iş.Benim bunu tekrar kullanmam için artı masraflar yapmam lazım.Şu anda çilek satışlarımla biraz olsun nefes almaya çalışıyorum.Bu yıl fide yenilemesi dışında herhangi bir masraf etmedim.Biraz geri dönüşüme bakmam lazım.Benim sera alanının su kaynağına oldukça uzak olması beni otomasyondan uzaklaştırıyor.Fotoğraf makinemin tamiri bitince son durumları sizlerle paylaşacağım.Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Saygı ve selamlar..

mtugrul33 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026