![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-02-2009
Şehir: ANAMUR
Mesajlar: 241
|
Aynı anda hem çiçekler,hem irili ufaklı meyveler.İnanın seradan çıkmak istemiyorum. Bu hafta tekrar Bionem verdim(Damlama ile).Havalar ısınmaya başladı.Zararlı mantar ve bakterilere karşı önlem almamız gerekiyor. |
|
|
|
|
|