![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-02-2009
Şehir: ANAMUR
Mesajlar: 241
|
Sn.Selim Bey, Maalesef çileklerde bu yıl kol atma daha başlamadı.O yüzden biraz beklememiz lazım.Ben size haber vereceğim.Şimdiden çalışmalarınızda başarılar dilerim. |
|
|
|
|
|