![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,052
|
Sn.Sarıcan, teşekkürler. Türkçemize güzel bir deyim kazandırdınız. Diğerine dilim dönmüyordu zaten. Bundan sonra bilimsel deneyler, saha çalışmaları, ölçümler, bunlara ait makaleler vb. hepsinin adı "laf-güzaf". Bu "laf-ı güzaf"lardan epeyce söz edeceğiz önümüzdeki günlerde. Yanlız, her şeye rağmen bu laf-ı güzafların önemli olabileceğini ya da bir çok kişi tarafından öyle sayıldığını da unutmamak lazım. Yoksa alt tarafı laf-ı güzaf deyip geçerdik, manipüle etmeye çalışmazdık. |
|
|
|
![]() |
|
|