agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




Beğeni Düzeni850Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-01-2016, 19:16   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 10-01-2016
Şehir: ADAPAZARI
Mesajlar: 21
Syn MeyveliTepe; firma ile görüştüğümde özellikle belirttim, agrohum %75 olduğu için ondan almak istiyorum dedim.Ancak agrohum un granül olduğunu bununda çözelti için dez avantaj olduğunu bu sebeple yüksek çözünürlük için öğütülmüş toz olması gerektiğini söyledi.bu amaçla kullanımlara illaki agronil dediği için mecburen onu aldım 5 torba kadar.sonucunu bende merak ediyorum.Adı geçen firmayı tesadüftür önceden aramıştım telfona cevap veren olmadı,meyilde attım henüz cevap alamadım. denemek için 1-2 torba diye belirtmiştim.Bahsi geçince şimdi meilime baktım sonradan cevaplamışlar fakat % 55-65 olarak yazılmış meilde.Tekrar arayıp ulaşmaya çalışıcam.Aslında ORFE TENİK'in yetkilisi iyi bir insan, yardımcı olmaya çalışıyor,sıvı için herkese agronili verdiğini, en az % 15 sonuç alındığını söyledi.

Tank Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:25.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026