![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bir ilave daha yapayım, ot fazla büyüdüğünde de ya da yayılıcı guruptan ot varsa toprak çabuk kuruyup tava gelmiyor, O nedenle uygun koşullar bulunduğunda ot çok büyümeden müdahale etmek en doğrusu. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 17-02-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 53
|
Sayın Lilium, Sonbaharda çapalama işlemi zor olmuyor mu? Yaz bitmiş toprak kuru olduğu için, sert yerde çapalama işlemi nasıl yapılıyor? |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| çapa, yabani ot |
|
|