![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Hatta size önerdiğim gübreyi daha kullanmadıysanız onuda katıp kullanabilirsiniz. Kitapaların yazıldığı yıllarda çapa makinaları yoktu, bel küreğiyle bellemek de işçilik maliyet açısından ek bir gider olacağından daha basit şekliyle hendek açıp veriniz denmiş. Kök gübresi hariç Hangi gübre olursa olsun bir yere topluca konması uygun değildir. Kök gübresi hariç deyimim fidanı ekerken çukurun dibine konmasından bahsediyorum. Mümkün olsa da onuda o derinliklerde taç iz düşümlerine koyabilsek |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-04-2012
Şehir: EDİRNE
Mesajlar: 277
|
Benim de kafama da yatan bakım gübrelemesi bu yönde.Şu kompostumuz da bir gelemedi |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-04-2012
Şehir: EDİRNE
Mesajlar: 277
|
Gübreleme olarak 6-7 nisan da her fidana 1 su bardağından biraz fazla (250 ml) 21.05.10 olarak verildi 1 ay sonra dozajı düşürerek (100 ml) tekrar uygulayacağım. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| çapa, yabani ot |
|
|