![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 734
|
sayın heyyamola : erikleriniz gül eriğimi acaba ona benziyo aynı; güzel dökmüşler afiyet olsun bereketli olsun ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Son fotoğraftaki Gül Eriği. Daha önceki fotoğraf ufak meyveli aşısız bir tür. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
17 Temmuz 2015' den Aşırı meyve tutan erkenci nektarin fidanımızın ![]() Sarkan dallarını hereklerle destekledik. ![]() Üzerindeki meyvelerin yaklaşık yarısını, peyderpey seyrelterek toplayıp çağla halindeyken tüketmiştik. ![]() Arta kalanlar ![]() Olgunlaşmaya başladı. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|