agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Sukulent
(https)




Beğeni Düzeni521Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 08-09-2014, 12:36   #10
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 02-06-2014
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 26
Merhabalar,
En az 10 yıldır benimle olan kılıcımı geçen kış balkona aldım. İlk zamanlar iyi gidiyordu. Sonra birden yaprakları kendini saldı. Hemen çıkarıp köküne baktım. Kökleri sağlamdı. Köklerini başka saksıya aldım. Bozulan yaprakların bazılarını başka saksılara diktim. Bazı yaprakları bir kaç defa keserek bir kavanoz suya koydum. Bütün bunlar bahar başında oldu. Şimdi köklü dikilenler son derece sağlıklı boylandı saksını doldurdu gibi bir şey. Yaprak olarak dikilenler bir sürü filizler verdi. Kavanozdaki yapraklar köklendi anneme verdim. Onlarda gayet sağlıklılar. Tutan yaprakların analarını keserek tekrar kavanoza koydum. Onlarda köklenmeye başladılar. Şimdi sonbahara giriyoruz. Suda iyice köklenmesini beklesem mi yoksa hemen diksem mi? Havalar soğurda suda köklenen yapraklar çürür diye korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım? Cevaplarınız için teşekkürler.

pembefil Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:22.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026