![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sanırım biraz geç dikmişsiniz.Ama hala filizlenme şansı var.Annem soğanları kışın hiç saksılardan çıkarmadı.Hala patlamadılar.Ben tahminen1 - 1.5 ay kadar önce soğanları çıkarıp tekrar dikmiştim.Benimkiler patladı.İnşallah sizinki de filizlenir. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-10-2011
Şehir: MANİSA
Mesajlar: 156
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|