![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
cankurtuluş
Giriş Tarihi: 24-02-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 48
|
Sn meraklı; Şu anki resimlerinizi göremediğim için türünden mi bilmiyorum ama freesia bana göre en kolay ve en bereketli soğanlı bitki.Aşağıda gördüğünüz freesialar 3.seneleri.2saksıydılar şu anda çok sık 8 saksılar.İnşallah sizinkilerde seneye böyle olur. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2008
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 174
|
Sn Cankurtulus, Frezyalarınız gerçekten çok güzeller. Seneye çok daha güzel olacaktır eminim. Benim frezyalarım da inşallah seneye daha iyi olurlar. Cevabınız ve güzel frezyalarınızın resimlerini paylaştığınız için çok teşekkürler. Düzenleyen meraklı : 04-04-2009 saat 17:19 Neden: cümlede düzeltme |
|
|
|
![]() |
|
|