![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-04-2010
Şehir: osmaniye
Mesajlar: 34
|
Bizim de kabaklarımız olmaya başladı 3 defa kızartıp yedik.Gerçekten çok lezzetliler.Daha önce dışardan satın aldığımız kabaklardan böyle bir lezzet almamıştım. |
|
|
|
|
|