![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-08-2017
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,062
|
Merhaba. Ben aliexpressten tohum getirttim. Çimlendirmeye çalışıyorum yine bilgi veririm. Aşı yapma olayına gelince bilemiyorum burdaki yazılanlar kafa karıştırıyor. Neden zehirli olsunki? 2K firması yapıyorsa onunki neden zehirli değil? Demekki labaratuvar ortamında bitkiyi kısırlaştırıp öyle satıyorlar. Tohumdan tekrar üretemeyeceğim hiç bir sebze işine girmek bana mantıklı gelmiyor.. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|