agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sebzeler
(https)




Beğeni Düzeni3622Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 16-04-2011, 16:32   #1
agaclar.net
 
MeyveliTepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,051
Sn.fagu03,

Osb'nin ömrü 2 yıl kadar. Bir de içine toprak girince yanlardan dışa doğru esneme yapabiliyor. Bunu engellemek için tam ortadan, iki kanadı genişlik uzunluğunda bir 5x5 ile içeriden bağlayabilirseniz iyi olur.

MeyveliTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 19:55   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Ada toprak yapisi

Sayin Meyvelitepe Ustadim..

Sizin aldiginiz ilk yoldan gidiyorum. Bu sene hem ögrenme hemde deneme yöntemi ile OSB den devam edeyim istedim. Seneye sizinki gibi guzel olmasada kalaslardan ada seferlerini devam ettirecegim.Kisa zamanda kenar desteklerini halledecegim.

Kemik Tozu odun külü mevcut. Bunlari topraga katmalimiyim. Ne kadar katayim. Asagi yukari her ada 0,40 m3 (1,77*77*30) Burada belediye hazir orman topragi sunuyor. Bunlardan kattim. Bahce topragida iyi idi ilaveten Bahce malzemeleri satan marketden 90 litre hazir torflu toprak aldim. Icindekiler Humus,talas,beyaztorf
Ph 5,8
250mg/l N
300mg/l p2o5
400mg/l k2o
3g/l tuz KCI

Birde ayrica boyle hazir bir toprak var
mg 270mg
S 320 mg
N 220 mg
p2o5 150mg
k20 700 mg

%70 h2-h6
yesil kompost
verimlihumus
üre
asitli kirec
NPK gübre
icindekiler böyle yaziyor bundan alsam olurmu 2tl 20 litresi
EM arastirdim gittigim yerlerde yoktu. internetde satilan bir site var http://shop.mikroveda.com/oxid.php/s...97c91b32332d9/

Buradakinden 0.5 litrelikten denemek icin alsam olurmu
http://translate.google.com/translat...isttype%2Flist

fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 21:18   #3
Ağaç Dostu
 
CEBECİ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-02-2011
Şehir: KOCAELİ
Mesajlar: 131
forumdan öğrendiğim üzere ben de bu yıl bahçenin sebze ekilen bölümünü fesleğen ve kadife çiçekleri ile renklendirmek istiyorum.Başka hangi çiçekler faydalı olur acaba

CEBECİ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 21:50   #4
Ağaç Dostu
 
Kiraz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
Galeri: 73
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi CEBECİ Mesajı Göster
forumdan öğrendiğim üzere ben de bu yıl bahçenin sebze ekilen bölümünü fesleğen ve kadife çiçekleri ile renklendirmek istiyorum.Başka hangi çiçekler faydalı olur acaba
Buradaki tablo işinize yarayabilir.

Kiraz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 22:01   #5
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
ada toprak doldurma

Ada topraklarinin icine bizim bildigimiz köpuklerden ufaltarak koyabilirmiyiz? Köpük derkene televiyon buzdolavi vs vs alirken kutularinin icinden cikan kopuklerden diyorum. perlet gorevi gormesi bakimindan. solucan kompostu yapsam olurmu ?

fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 21:56   #6
Ağaç Dostu
 
CEBECİ's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-02-2011
Şehir: KOCAELİ
Mesajlar: 131
Teşekkürler dikkatle inceleyeceğim.

CEBECİ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 22:14   #7
agaclar.net
 
MeyveliTepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,051
Sn.Fagu03, ilk yazdığınız torfun değerleri daha iyi. Belediyenin sattığı orman toprağı çürüntülerden oluşuyorsa ne güzel. Bol bol kullanabilirsiniz. Her adaya iki avuç kemik tozu, iki avuç odun külü yeterlidir. İki avuç da kükürt karıştırırsanız iyi olur. İçinde Mn, Mg, Zn, Fe, Ca, Cu olan bir iz element bulursanız bir-iki avuç da ondan karıştırırsınız.

Linkini verdiğiniz Em aktifleşmiş mi aktifleşmemiş mi anlayamadım. Aktifleşmemiş galiba. Yarım litreliğini alırsanız, yarım litre de melas alıp aktifleştirmeniz gerekecek. Bunlardan 10 litre aktifleşmiş Em elde edilir. Bu da adalardaki karışımı mikroorganizmalarla takviye etmeye yeter. Sulama suyu ile adalara 3-4 seferde bu miktarı verdiğinizde toprağınız bir dengeye gelir ve uzun süre başka bir şey gerekmez zaten.

Fidelerinizi hazır alacaksanız, T.Harzanium elde edip hazırlayacağınız solusyona bandırarak fidelerinizi dikerseniz bir bakıma pek çok kök hastalığına karşı fidelerinizi sigortalamış da olursunuz.

MeyveliTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 22:16   #8
agaclar.net
 
MeyveliTepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,051
Toprağınıza köpük karıştırmayın, perlit görevi görmez. Bulursanız klinoptilolit (zeolit), yoksa perlit kullanın. O da yoksa başka bir şey koymayın.

Solucan kompostu yaparsanız tabii ki çok güzel olur. Çok değerli ve güçlü bir gübre elde etmiş olursunuz.

MeyveliTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2011, 22:24   #9
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Üstad acele cevaplarin icin cok tesekkur ederim. Solucan kompostu nasil yapilir forumda arastiriyorum birde Malum burasi Almanya ve kaldigim yer ormanlik bir yer biraz karadeniz gibi solucanda cok topraklarda. Solucan kompostu yapma arastirmasi icindeyim. klinoptilolit i sordum Burada bulamadim.

fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-04-2011, 22:05   #10
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Adalar topraklandi

Bugun adalarin toprak dolumunu bitirdim. Bir avucda odun külü attim. Kadifeleri simdi dikebilirmiyim ve arpacik soganlari. Fideleri mayisin 2. haftasi dikmeyi dusunuyorum. Topraga su verdim sadece. Yapmam gereken nedir baska? Paylasirsaniz sevinirim..

Eklenen Resimler
  

Düzenleyen fagu03 : 17-04-2011 saat 22:07 Neden: yazim hatasi
fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-05-2011, 07:38   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 04-02-2008
Şehir: istanbul-Gelibolu
Mesajlar: 1,829
Solucanlarla kompost.

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi fagu03 Mesajı Göster
Üstad acele cevaplarin icin cok tesekkur ederim. Solucan kompostu nasil yapilir forumda arastiriyorum birde Malum burasi Almanya ve kaldigim yer ormanlik bir yer biraz karadeniz gibi solucanda cok topraklarda. Solucan kompostu yapma arastirmasi icindeyim. klinoptilolit i sordum Burada bulamadim.
Sayın fagu03; Sebze adalarınızı yapacağınız toprak parçası üzerine yarım metre derinliğinde çukur açarak kompost malzemelerinizi duldurarak buralarda organik atıkların toprak canlıları tarafından işlenerek kompostlanacak ve nihayi işlemde kompostun olgunlaşmasından sonrada devreye toprak solucanları girerek bu kompostun solucanların sindirim sisteminden geçerek, bu mucize gübreyi bu adalara kazandırmış olacaksınız.

Bu işlemi bahçenizde ki toprak bölümleri üzerinde rotasyona tabii olarak bu adaları oluşturmadan bir yıl öncesinden hazırlıyarak bahçe topraklarınızda solucan populasyonlarının artmasını sağlamış olacaksınız ilk aşamaya buradan ikinci aşamayada takipederseniz gerekli bilgileri olaşabilirsiniz.


Düzenleyen epsody : 03-05-2011 saat 09:52
epsody Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-05-2011, 22:50   #12
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Adalardaki son durumlar

Ilk ada tecrübem ve bugunku cektigim resimleri paylasmak istedim. Son resimde karsida briketler gozukmekte.Oraya Meyvelitepe Ustadtan esinlendigim köy firini gelecek. Tabanina temel atildi. Yakin zamanda Orada Ada mahsulleri ile guvecler yufkalar pisecek. Yufkaya roka taze sogan patates vs vs sarilacak.

Eklenen Resimler
     

Düzenleyen fagu03 : 15-05-2011 saat 23:01 Neden: mesaja ileve
fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-05-2011, 22:58   #13
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
resimlerin devami

Bunlarda diger resimler. Bir adayi fasulye ekecegim. Ektigim fideler yerini begenmedi herhalde halen canlanmadilar.

Eklenen Resimler
    
fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-04-2011, 10:40   #14
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 20-06-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 554
Sn fagu03,

Bildiğim kadarıyla odun külü alkali olduğu için kükürt de karıştırmanız gerekiyor. Toprak ph'ı çok önemli bir konu.

verdoque Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-04-2011, 20:21   #15
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Sn verdoque,
bol kukurt karisimli toprak katmistim. Sadece 1 avuc kül kattim. Meyvelitepe Üstad recetesine göre ilave ettim. Sizin adalar deneyiminizi aktarirmisiniz biraz. 8 kadar adaniz vardi.Ada arasi yollarin ne yaptiniz. gecen sene nasil ürün aldiniz. Bu konuda gözlemlerinizi aktarirsaniz sevinirim.

fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-04-2011, 20:50   #16
Ağaç Dostu
 
sındırgılı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-12-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,953
Galeri: 13
Vaktim olmadigindan yazamadim, keske adalari daha uzun omurlu olmasi icin gazebeton (yazilisi yanlis olabilir ) `dan yapsaydiniz. Hem, daha uzun omurlu hem de daha saglikli.
Benim adalarin 2. senesi oldugundan bu sene sonunda (mevsim bittikten sonra ) degistirilecek.Yerine, gazebeton bloklar kullanmayi dusunuyorum.

sındırgılı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-04-2011, 21:12   #17
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Bu sene ilk deneme calismasi olduhu icin OSB den yaptik. seneye daha kalici meteryallarden yapacagim. Google dan fikir olsun diye bir kac resim ekliyorum.

Eklenen Resimler
    
fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2011, 23:02   #18
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 29-03-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 138
Merhaba arkadaşlar,
5 X 8 ebatlarında toplam 40 m2 bahçem var. 1 ay önce ektiğim tohumlar büyümekteler. Salatalık ve domates fidelerim 3. yapraklarını açmaktalar. Biberler ise henüz 2. yapraktalar. Elimde cinsini bilmediğim açık kahverengi ve alacalı fasülye tohumları var. Kudret narı ekmeyide düşünüyorum.

Adaları inceledim ama şu an için bu işe girmeyi düşünmüyorum.
Bahçemin kenarlarına soğanlı ve yumrulu çiçeklerden diktim.
Elimde 5 çuval yanmış koyun gübresi var. Bahçe saat 11 den akşama kadar güneş almaktadır.

Bahçeyi yapılandırmam ve ekim-dikim konusunda yardımlarınızı bekliyorum.

KaraGölge Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2011, 13:22   #19
Ağaç Dostu
 
sakagun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-05-2007
Şehir: Geyve
Mesajlar: 2,024
Galeri: 107
Çilekler için kullanılan siyah örtüler sebzeler için de kullanılabilir mi?
Geçen sene otla başedemedim. Bu sene önce o siyah örtüleri örteyim, sonra sebzeleri ekeyim diyorum. Deneyen oldu mu? Sebzelere zararı olur mu?

sakagun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-05-2011, 14:47   #20
Ağaç Dostu
 
sebnem&mircan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
Iki gun once bahceye salatalik biber domates kavun kabak bamya diktik. Domatesleri bir koseye, diger koseyede salataliklar bamylalar ve kabaklarla biberleri dikmis arkadaslar ben yokken. Biraz karisik olmasinda bi sakinca varmi acaba? Geri dondugumde aralara girebildigim kadariyla kadife ciceginin ve feslegenlerin minicik halini diktim. Acaba bu miniler islemlerini yapabilir mi yoksa cicekli kadife ve daha buyuk feslegen alip dikeyim mi? Aslinda sayin meyvelitepenin adalarindaki gibi once etrafina kadife cicegi dikip sonra fideleri aralarinada feslegenleri dikecektim ama olmadi eger bu sekil yanlis oluyorsa seneye ayni hatalari yapmak istemiyorum. Yarin bahcenin geri kalan kisminada patlican fasulye taze sogan karpuz ve kivircik dikecegim siralamasi nasil olmali yardimci olurmusunuz lutfen. Simdiden tesekkurler

sebnem&mircan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-05-2011, 12:43   #21
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-04-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 199
Sebze Bahcesinin Önemi????

Almanya'da 8 kişinin ölümüne ve çok sayıda kişinin ağır hastalanmasına neden olan EHEC koli basili Almanya'da olduğu kadar komşu ülkelerde de paniğe neden oldu. Hastalığa yol açan bakterinin salatalığa nasıl bulaştığı araştırılıyor. İspanya'daki üretici firma "Benim salatıklarım bakterisiz" derken EHEC'in Almanya'ya nasıl geldiği inceleniyor. Sadece Almanya'da bin kişinin EHEC bakterisi nedeniyle hastalandığı belirlendi. Özellikle salatalık, marul ve domates çiğ yenilmemeli. En iyisi bir süre bu gıda maddelerini tüketmemektir. Bu marketlerde satılan hazır salatalar içinde geçerli. ayrintilari buradan okuyabilirsiniz.. http://www.hurriyet.de/haberler/gund...jyenle-korunun

Demem Oki gün gectikce bu haberli daha cok okur olacagiz. Bunun icindirki, herkes kendi sagligi icin bir nebzede olsa kendi organik kimsayal ilacsiz sebzesini yetistirse cok guzel olur.

fagu03 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-05-2011, 12:52   #22
Ağaç Dostu
 
Kiraz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
Galeri: 73
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sebnem&mircan Mesajı Göster
Iki gun once bahceye salatalik biber domates kavun kabak bamya diktik. Domatesleri bir koseye, diger koseyede salataliklar bamylalar ve kabaklarla biberleri dikmis arkadaslar ben yokken. Biraz karisik olmasinda bi sakinca varmi acaba? Geri dondugumde aralara girebildigim kadariyla kadife ciceginin ve feslegenlerin minicik halini diktim. Acaba bu miniler islemlerini yapabilir mi yoksa cicekli kadife ve daha buyuk feslegen alip dikeyim mi? Aslinda sayin meyvelitepenin adalarindaki gibi once etrafina kadife cicegi dikip sonra fideleri aralarinada feslegenleri dikecektim ama olmadi eger bu sekil yanlis oluyorsa seneye ayni hatalari yapmak istemiyorum. Yarin bahcenin geri kalan kisminada patlican fasulye taze sogan karpuz ve kivircik dikecegim siralamasi nasil olmali yardimci olurmusunuz lutfen. Simdiden tesekkurler
Karışık dikmek bazen daha iyi sonuç verebilir. Kardeş bitkiler başlığını okursanız beraber dikilebilecek bitkileri görebilirsiniz.

Bazı bitkiler çok gelişiyor (kabak gibi) ve başka bitkilerin gelişimine engel oluyor, yeriniz yeterli değilse problem olabilir, geçen sene kabakları sökmek zorunda kaldım. Bir de güneş isteğine göre boylarını ayarlamak gerekebiliyor.

Kadife ve fesleğeninizin küçüklüğü, hızlı geliştiği için problem olmaz, sadece salyangozunuz çoksa kadife çiçeklerinin tamamını yiyebilirler (ben gelişmiş alıp diktiğim halde sadece sapları kaldı).

Kiraz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-05-2011, 20:07   #23
Ağaç Dostu
 
sebnem&mircan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2011
Şehir: kanada
Mesajlar: 364
Cevabiniz icin tesekkur ederim sevgili kiraz tavsiye ettiginiz basligi gunlerdir tekrar tekrar okuyorum ve o dogrultuda dikim yapmak istedim ve genede sormak icimi rahatlatir diye sizlere basvurdum. Kabaklarla salataliklar yanyana arkadasa kazik cakayimmi diye sordugumda gerek yok demisti. Acaba kaziga baglasam cozum olabilir mi? Cok gelistigini yazmissiniz aksi takdirde yan komsunun bahcesine gecebilir cunku aramizda sadece bir ipten belirleyici var gecmesi mumkun. Birde gordugum kadariyla salyangoz cok var henuz bahcede degiller ama kisa surede akin edebilirler buradan okudugum kadariyla bahceyi belileyen cerceve etrafina azcik tuz atsam olur mu? Baska tavsiyelerede uyabilirim simdiden cok tesekkur ederim

sebnem&mircan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 31-05-2011, 15:37   #24
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 09-06-2008
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 4,652
Galeri: 2
Geçen yıl başarısız bir sebze bahçesi denemesi yaptım. Adalarımda kullandığım OSB plakaları kışı geçiremedi.Bu yıl yeniden düzenlemeyi düşündüm. Nelerden yaparım derken aradığım malzemeyi buldum.Name:  Sebze  Adaları 024.jpg
Views: 7693
Size:  70.0 KB

Bu malzeme oldukça hafif sağlam be dekoratifti. Garaj kapılarında kullanılan panelleri 200 x 35 cm 2 Adet ve 100 x 35 cm 2 Adet ebatlarında boyutlandırdım.
Köşe birleştirmeleri için 10 x 10 cm ebatında saç L kullandım


Düzenleyen Tura : 31-05-2011 saat 15:41 Neden: ilave
Tura Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 31-05-2011, 15:45   #25
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 09-06-2008
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 4,652
Galeri: 2
Montajı gayet kolay yaptım. Akıllı vidalar ile tutturdum.

Name:  sebze  bahçesi 001.jpg
Views: 7819
Size:  61.5 KB

Name:  Sebze  Adaları 022.jpg
Views: 5028
Size:  48.0 KB

Tura Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 31-05-2011, 15:53   #26
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 09-06-2008
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 4,652
Galeri: 2
Zaten geçen seneden hazır olan topraklarım vardı

Name:  bahçe  resmi 003.jpg
Views: 4503
Size:  55.8 KB

Name:  bahçe  resmi 004.jpg
Views: 4535
Size:  66.9 KB

Tura Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 31-05-2011, 15:57   #27
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 09-06-2008
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 4,652
Galeri: 2
Bu arada hurdacıda 1.2 metre çapında fiber parça borular buldum. ( Bu boruların çok büyük çapları da var. Takip ediyorum, onları da bahçeye getireceğim )

Name:  027.jpg
Views: 4652
Size:  70.6 KB

Tura Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-06-2011, 13:04   #28
agaclar.net
 
MeyveliTepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,051
Çok güzel. Bulduğunuz malzemeleri iyi değerlendirmişsiniz. Diktörtgen adalar uzun kenarlardan dışa doğru bel verebilir. Dış ortalardan bir şekilde sabitlerseniz tamamdır.

MeyveliTepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-06-2011, 15:10   #29
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 09-06-2008
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 4,652
Galeri: 2
Teşekkür ederim Sayın Meyvelitepe. Sizin görüşünüz benim için önemliydi.
Adaların uzun kenarlarının bel vereceğini bende gördüm. Dış yüzeyden takviye yapıldı. Resimler daha önceden çekilmişti.


Düzenleyen Tura : 03-06-2011 saat 19:21 Neden: düzeltme
Tura Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-06-2011, 17:55   #30
Ağaç Dostu
 
sındırgılı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-12-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,953
Galeri: 13
Benim OSB`ler can cekisiyor ama yine de bu sene onlarla devam ediyorum.Rahatsizliktan once, domates, biber ve de patlicanlari dikmistim.
Hafta icinde, Buyukadaya gittigimde damlama sulama ve otomatik kontrol unitesinide kurdugum zaman bu is biter.....
Domates agaci hayalimiz ise......
sahi Sn. MeyveliTepe, ne yapiyoruz ?


Düzenleyen sındırgılı : 04-06-2011 saat 10:01
sındırgılı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
sebze, sebze adası, yükseltilmiş yastık

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 07:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026