![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-10-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 406
|
Güzelmiş ama benim yasemine yetmez gibi geldi... cevabınız için teşekkürler. Benim Yasemin üç buçuk metreyi geçgin sanırım... Baharda yine yeni sürgünler gelecek. |
|
|
|
|
|