![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
|
Arkadaşlar, ektiğim 5 adet tohumdan 4'ü çimlenen P. Mollissimalarımın ikisinin resimlerini sizlerle paylaşmak istedim. ![]() Tohumları 4 Nisan'da ekmiştim. Bugün itibarı ile bu fotoğrafı çektim. Toprak harcı olarak, 2 ölçü torf ve 1 ölçü perlit kullandım. Fidelerde dikkatimi çeken bir husus; gerçek yaprakları daha gelişmemiş olmasına rağmen, her gerçek yaprağının koltuğunda sürgün oluşumu var. Fideleri, öğlene kadar direk güneş ışığı alan güney-doğu penceresinin kenarına yerleştirdim. Son yağmurlar geçtikten sonra güney-batı yönündeki balkona alıştırarak çıkarmayı düşünüyorum. Haziran sonlarında da, Antalya'daki bahçemde esas yerlerine dikeceğim. Fideler ile ilgili değerli görüşlerinizi bekliyorum. Saygılar. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|