![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Son hali ![]() Şimdilik gelişimi çok güzel (hani derler ya şeytan kulağına kurşun )Meyveyi 2. yıl verdiğine göre, çiçeklenme de 2. yıl oluyor herhalde. O sağlıklı olsun da çiçeğini de seneye görelim, sakıncası yok ![]() |
|
|
|
|
|