25-06-2009, 21:55
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-05-2008
Şehir: Adana
Mesajlar: 8,417
|
Teşekkürler Adalet Hanım,
Çiçeklenme dönemi ile ilgili bilgi Afrika Menekşesi başlığında çok sık tekrarlanır. Diğer başlıklarda da rastladım, şu an hatırlamıyorum ama buldukça yazabilirim. Ayrıca yeğenim yüksek ziraat mühendisi. Bir dönem Çukurova Üniversitesi'nde çalıştı. O da çiçeklenme sonrası sadece izelementleri vermemi söyledi. Yanlış söylemiş olmayayım ama " azot, potas verilebilir, fosfat kesilmeli" dedi. Bu konularda henüz cahil ve de deneyimsizim. Yeğenimin getirdiği 2 tür gübre var bende. Ayrıca 5 farklı çiçek çoşturan  Kabaca "Hala bunu ver, şunu kes" diyor. Ben de uyguluyorum ama özellikle çiçek konusunda sitemizdeki bilgiler, deneyimle de birleştiği için daha doğru gibi geliyor. Afrika menekşelerinde gübreye devam ettiğim menekşelerin çiçekleri tomurcukken kurudu. Sitedeki arkadaşların uyarısı ile gübreyi kestim, çiçekli menekşelere kavuştum 
Sizlerin öğrencisiyim yani...
Düzenleyen maki01 : 25-06-2009 saat 22:02
Neden: Ek: Teşekkürler Malina :)
|
|
|