![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-04-2008
Şehir: ANTALYA
Mesajlar: 12
|
Güler hanım merhaba, Dün çim kulübüne bahçemde ki sorunlarımı yazdim, 13 sayfayı okuğunca sizi merak ettim, en son yaziniz da 1000m2 ye tekrar çim ekme aşamasındaydınız.sonra yazılarınız o bölümde kesilmiş. durum nasıl? 10 senedir bahçemize çim ekme hayali kuruyorduk bu sene yapabildik tabii olmadı.. çimler gidiyor.belki de gitti.çim bölümünde müsait olduğunuzda tecrübelerinizden faydalanmak isterim. sevgi sağlıkla kalın. |
|
|
|
|
|