![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 20-01-2019
Şehir: Ankara
Mesajlar: 3
|
Bu attığınız saksı, orkideyi ilk aldığımızda gelen büyüklükte sanırım. Ben orkidenin kökleri saksıya sığmadığı için büyük saksıya almıştım. Sizin attığınızın büyük boyunu nerden bulabilirim? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben onu örnek olsun diye koydum. Siz kendi orkidenizin boyuna göre şeffaf bir kap bulup onu çeşitli yerlerinden delebilirsiniz. Ben kendi orkidemde de öyle yaptım. Ben mutfakta kullanılan şeffaf oval kaşık çatal bıçak konulan bir kap buldum. Altını ve yan taraflarına güzelce delikler deldim. Orkideyi de bu kabın içine koydum. Şimdilik mutlu şekilde yaşayıp gidiyor. |
|
|
|
![]() |
|
|