![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-04-2015
Şehir: İzmir
Mesajlar: 5
|
merhaba, benim sorularımı neden kimse yanıtlamıyor? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 06-04-2014
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 10
|
sorunuz neydi |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-04-2015
Şehir: İzmir
Mesajlar: 5
|
merhaba yaklaşık 3 ay önce bu orkide hediye gelmişti ve çok güzel mor çiçekleri vardı. hepsi döküldü ve şuanda resimdeki gibi, bu konuda acemi olduğum için bir anda nasıl böyle oldu anlayamdım. Eski haline döndürebilir miyim dersiniz? Sizce sorun nedir?Fotografları eklemiştim ancak aynısını sistem tekrardan yüklememe izin vermedi. 73. sayfada 2 tane fotoğrafı bulunuyor. Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum! |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-04-2015
Şehir: İzmir
Mesajlar: 5
|
Merhaba muhendis 57, cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Orkidem camın önünde perdenin arkasında duruyor. Haftada 1 sulama yapıyorum. Daha önce hiç gübre vermedim. Ancak bir yaprağı daha sararmaya başladı. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-04-2015
Şehir: İzmir
Mesajlar: 5
|
fotoğrafları da gönderiyorum ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba öncelikle orkidenizin durumu çok ta kötü değil, sadece yaprakta sararma olmuş kök bölgesinin foroğrafı olmadığından köklerin durumunu bilemiyorum ancak yapraklara bakılırsa orkideniz iyi bir bakım ve gübreleme ile eski sağlıklı günlerine kavuşabilir. Sizin 1. olarak yapmanız gereken köklerin durumlarını incelemek daha sonra çürüyen kökleri temizleyip dezenfekte edeceksiniz.eğer köklerde bozulma yoksa sadece seramik saksıdan çıkartın kökler de ışık alabilsin. Akşamları yapraklara su püskürtün.Hafif esintiler almasını sağlayın,sulama işlemine muntazam devam edin,iki sulamada bir gübreleme yapın,arada sırada yapraklarına hafif gübreli su da püskürtebilirsiniz. sulama yaparken orkide harcının ve köklerin tamamen ıslanmasına ve köklerin koyu yeşil rengi almasını sağlayın. şimdilik bu kadar yine sorunuz olursa cevaplarım. Kolay gelsin... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|