agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Orkide > Orkide Bakımı, Üretimi
(https)




Beğeni Düzeni33Beğeniler
  • 9 Gönderen aycicegi
  • 1 Gönderen Ziya Soner
  • 5 Gönderen SAGEN
  • 7 Gönderen B.Unver
  • 5 Gönderen praecox
  • 1 Gönderen
  • 1 Gönderen SAGEN
  • 2 Gönderen SAGEN
  • 1 Gönderen Zororkide
  • 1 Gönderen Charlaux

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 30-12-2012, 20:39   #9
Kaybettik...
 
praecox's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-06-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,603
Galeri: 21
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SAGEN Mesajı Göster
Sayın PRAECOX;

Bende burada işkembeden atmıyor, uzun süren bakım tecrübelerim ve araştırmalarım sonucunda yazıyorum.

SAYGILARIMLA.
Uzun süre derken? Kaç bitki kaç sene...
Uzun dediğiniz şey görecelidir ( relatif) Asıl deneyimler yanlış yapılıp da kaybedilen bitkilerin ardından yanlışlardan öğrenilerek tecrübe kazanılır.

Kimine göre 10, 16 uzun iken bazılarına 22 uzundur ben ise 37 senedir bu alemdeyim.

praecox Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
orkide, sulama


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026