![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-11-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 370
|
sayın kartol hoyanız çok güzel. bende benim hoyanın çiçekleneceği günü bekliyorum sabırla. ablamın ölen bitkisinin son anda farkedip kurtardığım yaklaşık 40 cm lik dalı 1 sene sonunda baya bir dallanıp budaklandı. bunda sabrın ve sıvı besinlerin etkisi yadsınamaz ancak çiçeklenmesi için umutla beklemeye devam.. |
|
|
|
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
|
|