agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Mum çiçeği (Hoya)
(https)




Beğeni Düzeni3239Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 17-05-2012, 15:27   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 26-02-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 299
Merhaba,

2-3 yıldır açmayan ,annemin evinde bikaç kez kazaya uğramış(düşüp tekrardan dikilmek sureti ile)ana mum çiçeğimden farklı çelikler almış ve köklendirmiştim.
Anaç olanı annemde bırakıp 1 sene önce başka bir eve taşındım ve 10-15 cm boyu olan çeliklerden birini de aldım.
Çeliğim 1 yıl içinde taze toprağı ve direkt gün ışı alan bir cam kenarında deli gibi büyüdü.Fakat bütün kış kendisine ben sıvı gübre verdim.

Bu arada son zamanlarda neden açmıyor kocaman da oldu diyerekten hayıflanırken ilk defa bir mum çiçeğinin açmasına sanırım artık şahit oluyorum sayın Ağaçlar.net üyeleri ve mum çiçeği sever arkadaşlar.
Resmini en kısa zamanda muhakkak ekleyeceğim.Kızımı güzelce süsledim çiçeklenmesi sebebi ile.
Ayrıca elimde fazla 1 adet çelik var.
Sayın Ayfer55 size vermek isterim.Bana özelden adresinizi yazarsanız kargoya en kısa sürede iletirim.

Sevgiler...

darla Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
hoya, mum çiçeği


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:28.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026