27-10-2008, 13:17
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 465
|
Çiçek açması için kesin bu kış balkona çıkarıyorum. Kararlıyım  ) İçerde tutup 7 yıl beklemeye tahammülüm yok. Balkonda tutmak, kalorifersiz ortam, erken çiçek için tek çözüm gibi ... 
|
|
|