29-05-2008, 20:58
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-04-2007
Şehir: Medemblik
Mesajlar: 5,468
|
Gül hanım, harika bir çiçeğiniz var maşallah. Benim takıldığım nokta ise şu, nasıl bu kadar çok dallı, yani tek kökten değil heralde? Birde nasıl dik durabiliyor?
|
|
|