![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-01-2007
Şehir: Konak/İzmir
Mesajlar: 272
|
Dedemler şimdi yaylalarında yani evde kimse yok ben 15 günde bir suladım kendi kendine çıkmış bende çok şaşırdım. Ama sanırsam çok yaşlı galiba. |
|
|
|
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|