agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Mum çiçeği (Hoya)
(https)




Beğeni Düzeni3239Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-05-2007, 20:08   #11
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
Sevgili üye kardeşlerim, formumuza İzmir'den yeni üye oldum ve ilk defa 24-27 mayı 2007 İzmir çiçek ve bahçe araçları fuarın da İzmirli üye kardeşlerim le tanıştım.Alakalarından ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.Kendimi tanıtma bölümünde takdim etmiştim ama İzmir fuarında üye arkadaşlarımla geçirdiğim,çok kısa zamanda dahi olsa paylaştığim (edindiğim dersem daha doğru olur)fikirler ve üye kardeşlerimin her konuda belli ettikleri kaliteli ve çok sevyeli davranışlari beni çok etkiledi hele Hafize hanımın( ileride resmini sunacağım )bir Mum çiçeğini bana armağan etmesi beni son derecede kaliteli ve doğru bir formda olduğuma bir defa daha ikna etti.Hafize hanıma çok nazik bu jesti için ve diğer arkadaşlarıma da çok yakın alakalarında dolayı sonsuz teşekkürlerimi sunar esas merakım bonsai yanında çok iyi bir mum çiçeği seveni olarak yazışmalarınızı takip edeceğimi belirtir ,
boyle kaliteli bir siteyi kurup, idare ettikleri için Sayın yöneticilerimizi bir defa daha kutlar , hepinize sağlık ve başarılar dilerim.
Saygılarımla,

selcuk44 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
hoya, mum çiçeği


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 01:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026