![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-06-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9
|
Kimin elinde mum çiçeği çeliği varsa, farketmez. Bu kadar övgüden sonra merak ettim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
uyarın teminedebileceği türlerin resimleri
seçim sizin arkadaşlar ben seçtim bile srası ile ilk resim : hoya bella ikinci ve üçüncü resim hoya treecolor dördüncü resim hoyabilobata beşinci resim hoya keyisi |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın mucip bey elinizde kaç tür var bende olmayanlardan varsa uyarın belirttiği fiyattan sizdende alabilirim , pardon ama şimdiye kadar neredeydiniz ? Ayrıca problem bence sanayi bakanlığından çok yerli üreticinin gelişmeleri takip etmemesi , yenilik üretmeyi bırakın böyle ciddi anlamda bir amaçlarının olmaması , bilimsellikle işlerinin olmaması , karadüzen üretime devam etmeleri , kendilerini tanıtamamaları , piyasayı italla doldurmaları ki bu üretimden hemdaha kolay hemdaha karlı kısa vadede , bu iş için kalifiye elemen yetiştirilmesi için ilgili herhangibir kurumla başvuru ,talep **** baskılarının olmaması , rekabetten korkmaları , yeterince ticari bilgiye sahip olmadıkları için işi hiçbirbitkiyi tanımayıp siparişleri katologlardan veren ithalatçılara bırakmaları (hepsi için geçerli dewğil ithalatçıların hepsi alınmasın) saydıkça sayılır lütfen iyneyi önce kendimize batıralkım. teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-07-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 479
|
Sevgili dost bu işi bildiğimi iddia edecek kadar bilinçliyim ben bu çiçek çeşitlerinin haricinde ağırlık kaktüs'te şu anda elimde satılabilecek sayıda 25 çeşit, çoğaltmaya çalıştıklarımla birlikte 50 çeşit olmak üzere 40000 kaktüs var.Vergi kaydım,ticaret odası kaydım vs. her şey kurallara uygun çiçek fuarınada katıldım, 2005 yılında panelvan araba aldım kendim direkt pazarlamaya başladım ve her gittiğim şehirde ithal edilerek getirilmiş benim fiatlarımın 6-7 kat fazlasıyla bütün çiçekçilerin elinde kalmış gözleri korkmuş kaktüs diyince otomotik reddeden bir müşteri gurubu çıktı karşıma,bunun yanında birde fırsatçı gurup varki bu daha kotü aman nasıl olsa gelmiş yarı fiat verenimi 1/4 fiat verenimi? Şimdi üretimi iyice azalttık elimizdekilerle bu işi gittiği yere kadar götürmek daha bakımı kolay bitki türlerine yönelmeye karar verdim.Bu arada şunuda belirtmemde fayda var Türkiyede kaktüs tohumu yok biz üretimi yavru yapıyoruz bir çeşidi satılabilir sayıya getirmek 5 yıl bulduğumuz yeni çeşidi çiçek açtığında döllenip tohum tutmasını sağlıyarak tohum alıyor yetiştirmeye çalışıyoruz. Tohumdan satılabilecek boya gelmesi yine 5 yıl. bütün bunları kendimi acındırmak için yazmadım sizinde belirttiğiniz gibi çiçekten hiç anlamayan kataloglara bakıp "ahan bundanda yolla" diyen bir defada vole vurup üreticilerin önünü tıkayanlar bu işin kaymağını yiyorlar ülkemizde üretim yapanlara " nesli tükenmiş enayiler " diyorlar artık. selamlar, sevgiler, hoşçakalın. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Mucip bey, gördüğünüz gibi arkadaşlar sıraya girmeye başladı bile. Demek ki hedef kitleyi bulamamıştınız. Sanmıyorum ama elinizde hoya carnosa haricinde yetiştirilmiş türler olduğunu söylerseniz, ertesi sabah kapınızda bir grup insanla karşılacaksınız demektir. Şahsen ben derhal Yalova'ya bir bilet alırdım. Elinizde sadece carnosa cinsi bulunuyorsa üzülmeyin, iki, üç aya kalmaz 50 fidenin yerinde yeller esmeye başlar. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-07-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 479
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
Hele birde çiçekli ise hemen talibim. )) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
|
Mucip bey aramıza hoşgeldiniz. ![]() Çiçekleri pazarlayamamış olmanız çok üzücü. ![]() Lütfen elinizdeki mum çiçekleri hakkında bizi aydınlatın. Fiyatı, boyu, cinsi.. Ben şimdiden birine talibim. ![]() Ancak fiyat konusunda bilgilendirme yaparsanız belki daha fazla alabilirim. Teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-07-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 479
|
Sevgili dostlar dün gönderdiğim mesajda belirttiğim gibi hediyem olsun ancak benim için sorun isteyenlere bunları nasıl göndereceğim. Cinsi cornosa boyları 30 cm. ile 150-180 cm civarı eğer çok isteyen olursa bunlardan çelik alıp çoğaltmam gerek. Hoyalar 17 lik saksılarda bambulanmış durumda şu anda dışardalar. Reklam olmaması için firma ismimi yazmıyorum telefon yazmak doğru olurmu bilmiyorum.Bu konularda beni yönlendirir aydınlatırsanız bu kadar hoya dostunu mutlu etmiş olurum.Lütfen beni bilgilendirin. hepiniz hoşçakalın. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-05-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 182
|
gnc_nihal; hiç farketmez, istediğin zaman dik..Mum çiçeği (hoya carnosa) hiç öyle nazlı değil, her şartta büyüyor neredeyse. Daha bahara çok var, kim bekleyecek o kadar ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ağaç Dostu
|
Yanlış bir kargoya(üstelik en büyüklerinden biri) düştüğümde, 340 km.lik bir yoldan fidanlarımın nasıl cançekişir halde geldiğini bildiğim için, yurtdışından gelecek bir çelik konusunda biraz tereddütdeyim aslında. Mucip bey'de ağzımıza bir parmak bal çalıp yok oldu. Çeşit ve fiyatları bilsek de bir karar versek. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-07-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 479
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-07-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 479
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-05-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 182
|
Sayın praecox; daha önceki sayfalarda geçmişti: http://www.paulshirleysucculents.nl/ ana sayfa; hoya sayfası da http://www.paulshirleysucculents.nl/shop_hoyas.htm burada en alt kısımda Derleme (Collection) seçenekleri var.. Ama bir yandan da Avrupa Çiçekçilik getirmeye çalışacak zaten, belki o çok daha ucuza gelir, hatırlatayım. Sanırım Eylül'de belli olacaktı, değil mi Memet Bey? Selamlar.. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
Evet Avrupa Çiçekçilik görüşme yapılmıştı.Sanırım haber bekleniyor. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
Kokulu çeşitlerden istesek aslında. ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kaybettik...
|
Yanlış anlamadı isem, bu hoyalar da özelikle belirtilmemiş ise sadece çelik şeklinde satılmaktadır. Doğru mu? Hal böyle ise Paul Shirley'den almak çok daha uygun. bu arada benim özel zevklerimden Dischida'ları da görmek sevindirdi. sanırım ben Dischidalardan da getirteceğim. Avrupa çiçekçilik dediğiniz Kağıthanedeki çer çöp'ün yanı sıra fahiş fiyatlara nebatat da getiren Euro flora değil mi? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben hala uyarın teklifine olumlu bakıyorum ****** tekseferde herkez birden fazla çelik isterse fiyatın ayarlanması gerek akşam uyar11 le yeniden konuşup fiyatı indirtmeyi başarabilirmi onu bi araştırayım genede bu ender türler için cargo masrafı dahil bu fiyat uygun geldi bana gelişmeleri yeniden yazarım yarın arkadaşlar. Arkadaşlar biraz daha realist olalım ithal edilebilinecek bir sürü firma çeşitli fiyat aralıkları ve ithalatçı bir sürü yerli firma var hodri meydan yapabilirim diyen çıksın ortaya , tevatürden başka birşey görmedik bu dışardan hoya getirtme konusunda , yaparım diyen varsa geçsin öne gelelim arkasından yoksa öyle birparmak bal sürüp saklanmakla olmaz bu iş. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaç Dostu
|
Hafize hanım ve Mehmet beye mahcup olmamak için, Avrupa çiçekçilikten yanıt alınana kadar yurtdışından çelik getirme konusunda tek kelime etmem. Avrupa Çiçekçilik getirebilirse ne ala, getiremezlerse bu işi hep beraber halldederiz arkadaşlar. Ben biraz sabır diyorum. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
Sabır Sabır Ya Sabır ... ![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-06-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,513
|
Arkadaşlar,uzun zamandır farklı türler edinmeye çalıştım ama başaramadım önerim birbirimize destek olalım(dil,imkan,zaman v.s.) edinmeye çalışalım.Memet Bey'lere de ayrıca sipariş verebiliriz. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
|
|