agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Mantar
(https)




Beğeni Düzeni501Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 02-03-2013, 10:52   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 02-03-2013
Şehir: zonguldak
Mesajlar: 1
orjinal mesaj sahibi suplilumas merhaba uzun zAMANDIR yazılarınızı okuyorum ben pleurotus spp. yani istiridye mantarı yetistirip aynı zamanda satmaktayım sizinde misel üretimi anlatmanız bana cok yardımcı oldu dışardan aldığım tohumlar pek salıklı olmadı gibi kominete gibi gözüküyolar bence en iyi tohum silvan tohum avrupa miseli fakat oda ulasım sıkıntı oluyo yani anlıycanız kendin yap kendin üret mantelitesindeyim ve yazılarınızıda bu yüzden ilgimi çekti ve bende misel üretmek istiyorum fakat hiç denemedim deneyipde başarısız olursam canım sıkılacak gibi geliyo bana o yüzden bana tam bilginizi vererek yapmak en doğrusu geliyo bana siz de tabi gönlünüzden geldiği kadarıyla yardım eder bilginizi aktarıssanız çok memnun olurum benim amcaım kendi yapkendin üret mantığındayım nedersiniiiz...

paşa69-67 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026