agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hayvanlar > Çiftlik Hayvanları > Kanatlılar
(https)




Beğeni Düzeni2337Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 01-07-2015, 14:18   #11
Ağaçsever
 
küncü's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-11-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi kırkdilim Mesajı Göster
Sabah 7-7.30 arası kümesin kapısını açmaya özen gösteriyorum.Artık havalar ısındı,kümesin içi bunaltıcı.Zaten biraz geç kalırsam hengamelerinden durulmuyor.

Kuşları uzak tutmanın yolunu buldum,yemliği kümesin içine koyuyorum.İçeri girmeye cesaret edemiyorlar.

Folluğu biraz yukarı, çıtadan atlayabilecekleri biçimde kümes duvarına monte eder ve sayıya göre çoğaltırsanız yumurtlayacak tavuklar daha rahat eder, sırada beklemezler.

Neden kapatıyorsunuz kümesi? Ben hiç kapatmıyorum. Kendileri erkenden çıkarlar, yemlenir geri gelirler. Kapatmanız onları da sizi de strese sokar.

küncü Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 07:41.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026