agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Kaktüs > Kaktüs Bakım, Üretim
(https)




Beğeni Düzeni44Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 02-06-2015, 15:44   #19
Ağaç Dostu
 
EAkpınar's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-05-2015
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 184
Kaktüslerin çiçek açmadığını sanırken bu ufaklığı üzürinde minicik çiçeği ile çiçekçide görünce hemen aldım. Gösterişsiz küçük bir çiçeği aynı boyda da bir tomurcuğu vardı ancak o açmadan düştü. Sonrasında da bekliyorum ki iki yıldır çiçek açsın. Soğuk ortamda kalmaları gerekir dendi. Balkona çıkardım kışı balkonda geçirdi. Hala da balkonda aklıma gelince suluyorum desem yeridir. Verdiğim su da altından akıp gidiyor. Klasik kaktüs saksısındaydı, arkadaşım büyüt dedi, krem peynir kabına diktim. Çiçek açmayan bitkiye tahmmülüm yok ama atmaya da kıyamıyorum. Ne yapmalı?
Name:  kaktüsüm.jpg
Views: 3185
Size:  15.1 KB

hira ve Jakin beğendi.
EAkpınar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:11.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026