![]() |
|
|
|
#23 |
|
Ağaçsever
|
Torf'a ektiğim bir kaç çeşit sebze tohumum var ve maalesef bu minik sineklerden o kadar çok ki etrafta. Ne yapacağımı bilemeden yazılanları okudum. Fısfısla suluyorum tohumları ve mutlaka nemli tutmam gerekiyor yüzeyi, o yüzden toprağın kurumasını beklemek bu aşamada mümkün değil. Ayrıca yenilmek için üretilen sebzelerin bulunduğu saksılarda oluşan bu sineklerle kimyasal ilaç yöntemiyle mücadele etmek de çok iştah kapatıcı bir yöntem olur ![]() Yarın biryerlerden naftalin bulup, onu denemek en iyisi galiba ![]() Bunları yazarken bile monitörün önünden bir kaç uçuş yapan sinekcik oldu, sinirlerim iyice bozuldu Sonuçları bildirmeye çalışırım ![]() * Ek olarak şöyle bir öneri var : http://www.agaclar.net/forum/251514-post7.htm Düzenleyen Rahat : 21-02-2012 saat 20:58 Neden: * Ek öneri... |
|
|
|
|
|