agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hastalık ve Zararlılar > Genel bitki koruma
(https)




Beğeni Düzeni39Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 21-02-2012, 20:52   #23
Ağaçsever
 
Rahat's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: Maalesef şehir! Hem de büyüğünden...
Mesajlar: 74
Galeri: 3
Torf'a ektiğim bir kaç çeşit sebze tohumum var ve maalesef bu minik sineklerden o kadar çok ki etrafta. Ne yapacağımı bilemeden yazılanları okudum. Fısfısla suluyorum tohumları ve mutlaka nemli tutmam gerekiyor yüzeyi, o yüzden toprağın kurumasını beklemek bu aşamada mümkün değil. Ayrıca yenilmek için üretilen sebzelerin bulunduğu saksılarda oluşan bu sineklerle kimyasal ilaç yöntemiyle mücadele etmek de çok iştah kapatıcı bir yöntem olur

Yarın biryerlerden naftalin bulup, onu denemek en iyisi galiba

Bunları yazarken bile monitörün önünden bir kaç uçuş yapan sinekcik oldu, sinirlerim iyice bozuldu

Sonuçları bildirmeye çalışırım

* Ek olarak şöyle bir öneri var : http://www.agaclar.net/forum/251514-post7.htm

aleydi beğendi.

Düzenleyen Rahat : 21-02-2012 saat 20:58 Neden: * Ek öneri...
Rahat Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:24.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026