![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-12-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 779
|
Sn. Kömür sinekleriniz ortalıkta uçuşmuyor mu hiç? Bendekiler hem ortalıkta uçuşuyor hem de sulayınca topraktan çıkıyor. Ama toprağın içinde yaşamıyorlar üstündeler. Sinekleriniz diyince de hoş birşeymiş gibi oldu ![]() |
|
|
|
|
|