![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2009
Şehir: Kırıkkale
Mesajlar: 644
|
Sevgili shiva bende ektim ama çıkan ve uzayanlar hiç böyle değiller.Yassı yuvarlak bir formu var yaprakların...Seninkiler çuha ya da tere yaprağı gibi .Bende hybrid tohumlar ekmiştim ama böyle değil çıkanlar ![]() Anlaşıldı sana birde kolyoz göndereceğiz onları öyle sevme diye ![]() |
|
|
|
|
|