![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-10-2009
Şehir: Kırıkkale
Mesajlar: 644
|
Havadar yerde daha kolay çiçeklendiği bir gerçek .Denemek için ablama bıraktığım iki saksı küpe çiçeği ,diğer ablamda ki bir saksı küpe çiçeği sürekli balkonda gölge alanda durdular. Tüm bakımları benzer ve eş zamanlı yapıldı. Benim kapalı mekanda tuttuğum iki saksı güç bela yaşarken ; her iki ablamda ki küpe çiçekleri tomurcuk dolu ,açmak için hazırlık yapıyorlar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bana da hava sırkulasyonu ve ışık önemli geldi , benimkiler de aynı cephede bulunan balkon ve bahçedeler . Ama birılerinın önünene güneşi engelliyecek beyaz perde , diğerlerine resmem siper yaptım -hiç güneş gelmiyor üzerlerine . Malüm korkumuz , İzmirde küpe yaşamaz !!! Beyaz perdeli yerdekiler açtı , siper alanlar hala açmadı ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
söz vermiştim
Güngör Hanıma söz vermiştim , resimde eksik olan 2 küpe var , işyerinde duruyorlar kendileri ![]() Evdekilerden manzaralar : Genel ailemiz - ![]() masa yanı grubu - ![]() masa altı grubu ![]() ön sıradakiler - ![]() sepettekiler tutmuş olan minişler ![]() ![]() ![]() sadece bu kadarcık küpeyi bana fazla görmediniz değil mi ? |
|
|
|
![]() |
|
|