agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras)
(https)




Beğeni Düzeni3922Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 22-05-2010, 23:34   #1
Ağaç Dostu
 
umıt79's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2009
Şehir: Kırıkkale
Mesajlar: 644
Havadar yerde daha kolay çiçeklendiği bir gerçek .Denemek için ablama bıraktığım iki saksı küpe çiçeği ,diğer ablamda ki bir saksı küpe çiçeği sürekli balkonda gölge alanda durdular. Tüm bakımları benzer ve eş zamanlı yapıldı. Benim kapalı mekanda tuttuğum iki saksı güç bela yaşarken ; her iki ablamda ki küpe çiçekleri tomurcuk dolu ,açmak için hazırlık yapıyorlar.

umıt79 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2010, 07:16   #2
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Bana da hava sırkulasyonu ve ışık önemli geldi ,
benimkiler de aynı cephede bulunan balkon ve bahçedeler .
Ama birılerinın önünene güneşi engelliyecek beyaz perde ,
diğerlerine resmem siper yaptım -hiç güneş gelmiyor üzerlerine .
Malüm korkumuz , İzmirde küpe yaşamaz !!!
Beyaz perdeli yerdekiler açtı , siper alanlar hala açmadı

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2010, 15:45   #3
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
söz vermiştim

Güngör Hanıma söz vermiştim ,
resimde eksik olan 2 küpe var , işyerinde duruyorlar kendileri
Evdekilerden manzaralar :
Genel ailemiz -

Name:  DSC01947.jpg
Views: 1460
Size:  62.0 KB

masa yanı grubu -


Name:  DSC01943.jpg
Views: 1173
Size:  28.2 KB


masa altı grubu


Name:  DSC01949.jpg
Views: 1217
Size:  37.7 KB


ön sıradakiler -


Name:  DSC01944.jpg
Views: 1188
Size:  49.2 KB



sepettekiler tutmuş olan minişler


Name:  DSC01940.jpg
Views: 1299
Size:  41.7 KB




sadece bu kadarcık küpeyi bana fazla görmediniz değil mi ?

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:03.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026