![]() |
|
|
|
#9 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-03-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 12
|
herkese merhabalar. Öncelikle emekleri için herkesi tebrik ederim. ben bu bitkiye aşık oldum (şu pembe&mor olana) , temin edebileceğim birisi varsa gerçekten çok sevinirim.. |
|
|
|
|
|